Monday, November 26, 2018

Buat duit dengan blog dengan senang



Panduan buat duit dengan blog nampak macam senang. Tetapi semuanya perlu ada ilmu dan perancangan yang lebih teliti dan lebih tersusun untuk berjaya. 

Tak ramai sebenarnya yang betul-betul boleh buat duit dengan blog. Kalau kita tengok nisbahnya satu nisbah 50 lebih kurang macam tuhla. Ada yang menulis blog kerana kepuasan diri tak perlu nak fikir pasal traffik dan income blog. Dia datang dengan sendirinya. Sebab tuh kena fikir pasal content dulu bila nak buat blog ini. 

Buat duit dengan blog kena ada strategi. 


Strategi yang dimaksudkan ialah buat blog , kontent , susun atur. Bagaimana menarik minat pembaca yang akan membaca blog kita itu jadi ketagih bukan sesuatu mudah. Tetapi kena tambah nilai blog kita dari semasa ke semasa. (update dari semasa ke semasa). 

Baca juga : 


Strtegi aku adalah tulis blog , update setiap hari . Tak perlu fikir pasal traffic. Kemudian setiap kali update, aku akan blogwalking ke blog-blog yang lain. Tengok apa yang diaorang update setiap hari dan juga komunikasi dua hala diantara blogger-blogger yang lain. Ini penting untuk kita sentiasa fikir dan apa perancangan masa hadapan untuk blogger. Cia cia. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lirik lagu heedan Mohd - Yang Terakhir

Jom layan lirik lagu BBNU dari Artis Bernama Heedan Mohd. Berjudul Yang terakhir. Performed by HEEDAN MOHD Title : Yang...